ФК "Карпати" підписав договір про співпрацю із СТРЦ SPARTAK – першим у Львові спортивно-торгово-розважальним центром, розташованим на вулиці Гетьмана Мазепи, 1Б.

Логотип спонсора вже з нового сезону 2019/2020 з’явиться на ігрових шортах футболістів "зелено-білих" та на банерах стадіону "Україна".

"Перший у Львові спортивно-торгово-розважальний центр SPARTAK напередодні нового футбольного сезону вирішив підтримати львівський футбольний клуб "Карпати" не випадково, адже спорт для нас це ключова концепція. Без спорту ми не маємо здоров’я, а без футболу яскравих емоцій! Сподіваємось, що підтримка нашого СТРЦ покупцями-львів’янами та гостями міста, а відтак наша підтримка клубу подарує нові перемоги", – розповідає керівник відділу маркетингу СТРЦ SPARTAK Тетяна Альховська.

"Ми неодноразово підтримували великі спортивні проекти, зокрема футбольний турнір "Легенди Спартака", виступали спортивним партнером львівського напівмарафону у квітні цього року, у травні у нас на локації відбувся Суперфінал з баскетболу 3x3. Своїм прикладом ми хочемо звернути увагу, що бізнес має бути соціально відповідальним і показати, що спорт – це дуже важлива складова життя. Тому слоганом СТРЦ – є sport, shopping, mood – спорт, шопінг, настрій", – підсумувала Тетяна Альховська.