Український футбол продовжує серію публікацій про резонансні ДТП за участю футбольних людей України

6 січня 2011 року в Бухаресті Мірча Луческу потрапив в аварію, керуючи корейським позашляховиком KIA Sorento, який належав його дружині Неллі.

Машина відновленню не підлягає, Мірча буде під наглядом лікарів як мінімум шість тижнів.
Як по гарячих слідах повідомив офіційний сайт ФК «Шахтар», «у Луческу зламано сім ребер з лівого боку грудної клітини. Причому деякі ребра зламані в кількох місцях. Забита легке. Присутній кров у плевральній порожнині ...».


Уже зранку 7 січня в Румунію вилетіли Разван Рац і керівник медичної служби ФК «Шахтар» Артур Глущенко. Вибір цієї пари був не випадковий - Разван відмінно говорить по-російськи і міг допомогти як помічник і перекладач, а Артур Леонідович ... Мало хто пам'ятає, що нинішній кращий вітчизняний спец у футбольній медицині на початку дев'яностих років почав свою кар'єру лікаря в якості торакального хірурга ОКБ імені Калініна і займався травмами грудної клітини аж до відходу на роботу в «Шахтар». Так що спостерігач від «гірників» вилетів дуже кваліфікований.
Спочатку мови про операції не було. Але 8 січня Мірчу таки прооперували - прибрали кров з плевральної порожнини, закріпили ребра, переконалися, що пошкоджень легкого і діафрагми немає. Що далі?


Луческу буде одужувати в Бухаресті, а команда - готуватися до весни поки без нього. На всі питання щодо майбутнього свого головного тренера вичерпні відповіді дав Рінат Ахметов. Президент «Шахтаря» пропонував свій літак для транспортування Містера в Донецьк, а коли стало зрозуміло, що медичними проблемами тренера будуть займатися румунські фахівці, вилетів до Бухареста сам. Там же і поспілкувався з місцевою пресою, яка тримає університетський госпіталь з найзнаменитішим тренером країни в щільній облозі. Отже, «Мірча залишається головним тренером клубу, у нього є хороші помічники, які знають, що робити і як правильно підготувати команду. Думаю, піде хороша реакція гравців - вони захочуть допомогти Містеру. Мірча Луческу - румун, він довіряє своїм лікарям, і він упевнений в тому, що саме румунські лікарі - великі фахівці, які зроблять все, щоб він скоріше був в строю ».

Луческу, можливо, сам винен у своїй аварії. Його автомобіль зробив лівий поворот через суцільну лінію і трамвайні колії перед трамваєм. 36-ти тонна залізна машина не встигла загальмувати на мокрих від дощу рейках і вдарила позашляховик в задню частину. Автомобіль Луческу розвернуло і викинуло на зустрічну смугу, де той спочатку зіткнувся з «Фольксвагеном», а потім врізався в стовп. Луческу, потрапивши до лікарні, у всьому звинуватив водія трамвая, хоча румунська преса відверто знущалася над його показаннями - мовляв, хіба досвідчений машиніст не знав, що дії Іль Лучі не потрапляють під звичайні ПДР?

Що тут скажеш? Добре, що всі живі ...

Сапотюк Юрій, головний редактор Українського футболу за матеріалами преси тих років.